Fångad i en dröm

Jag hade en liten märklig dröm nu på morgonkvisten. Det är sällan jag kommer ihåg dem så antingen betyder denna något eller så berodde det på att jag inte riktigt sov (klockan var tio i åtta och jag borde ha stigit upp för länge sen).

Hur som helst. Jag var och tränade på Friskis & Svettis. Jag vill minnas att jag var het. (Hey, det är min dröm...) Helt plötsligt frågar tränaren om någon har en önskelåt.
(Nä, det har jag aldrig varit med om tidigare) och jag (!) svarar Take That. (!!!)
Då ser jag att Robbie Williams finns med bland svettiga pensionärer. Han ger mig onda ögat. Han verkar inte vilja work-outa till sitt exbands-låtar. Vilket är förståeligt.

image45Jag vill inte det heller. Take That?



SLUT.

Kommentarer:
Postat av: densan

hahaha :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits