Hallå?

Det verkar som om mina föräldrar gjort slut med mig?
När jag ringer är det antingen upptaget eller ingen som svarar. Vad jag vet har de ingen nummerpresentatör, så de kan väl inte se att det är jag?
Jag har nämligen en sådan uppfinning kopplad till min telefon och vet att de aldrig ringer mig numera. På snart tre månader har de ringt en gång, det var på min födelsedag.

Kanske har en gudrunstorm svept obemärkt förbi världen, förutom i Brorsmåla?
Kanske räfsar de lönnlöv dagarna i ända?
Kanske har de vunnit 25.000 i månaden i 25 år och dragit till Karibien?
Kanske har de fullt upp med att hålla koll på råttfällor?

Om det är det sistnämnda - strunta i vår husbil och ta den tiden till ett samtal istället.
Och jag hoppas verkligen inte att det är så illa som det känns.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits