Jag har tappat det...

... mina paint-skills alltså. Under dagen har jag påbörjat tre alster. En av dem var ett superambitiöst försök till att teckna min söta syster. Jag hade till och med ritat ett får. Sen - när jag zoomar ut bilden inser jag att det ser för jäkligt ut.
Flin sa: Det räcker med att du gör ett stort hår.
Nej. Det räckte inte. Hon är för fin.
Sen försökte jag mig på helgen i bilder, men min stundande köttfärspizza såg så äcklig ut att jag tappade aptiten. Där i mellan var det något annat...
Och sen helt plötsligt fick jag fullt upp på jobbet - med att spela psp. Något retrospel med en man i hängslen och röda skor som man tydligen måste älska. Det var så där, kanske för att jag dog mest hela tiden. Nu funderar jag på att dö i sängen.
Vi ses på andra sidan, antagligen redan imorgon. Kanske har jag då återfått gåvan.
Jag snackar paint-gåvan.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits