Same same but different

Det var verkligen fantastiskt med en extra timme igår. Jag hann till och med putsa fönstrena och laga söndagsmiddag med rotfrukter. Och det är absolut inte slut med tantvarningarna där.
På kvällen firade lyckliga IFK-fans SM-guld utanför vårt fönster. Det var okej ända tills de började kasta bengaliska eldar in på bensinmacken. Då blev jag först rädd och tänkte att nu brinner hela kvarteret upp!
Men hey, vi bor ju i Göteborg och här regnar det konstant så elden dog i en puss och jag kunde pusta ut. Men jag ville verkligen öppna fönstret och skrika till huliganerna.
D lugnade mig, gav mig en chilinöt och nya Crash Bandicoot spelet, sen var jag hooked resten av kvällen.

PS. nä, fotboll är inte min grej. Jag blev hånad av bror som bor i hufvudstaden när jag sa:
Det va la kul att AIK Göteborg vann guld....

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits