...

Idag har jag:
Läst allas bloggar cirka sju gånger (ni är dåliga på att uppdatera!)
Läst en artikelserie om kvinnor som tjänar minst pengar på hederligt arbete i Sverige.
Kollat in massa tuffa webbkampanjer. Sedan blev jag yr och fick återgå till att läsa aftonbladet.
Gjort ett test om vilken färg min själ har (den var grön...)
Druckit tre koppar kaffe.
Klappat kontorshunden.
Undvikit facebook in i det längsta. Jag gillar't inte längre. Men fick en vänförfrågan och var tvungen.

Nä, jag har inte så mycket att göra på jobbet... Jag väntar på att nya projekt ska planeras och uppmanas att ta det lugnt medans jag kan. Det är aptråkigt.

Fresten, idag cyklade jag till jobbet och jag har upptäckt att jag visst har en autopilot. Jag kopplade på henne och vips, utan att riktigt veta hur, var jag redan framme. Lite farligt dock, har ett svagt minne av en snabb silvergrå audi vid korsvägen.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits