Delete?

Tar snart en välbehövlig soprano-paus. Från vad undrar jag sedan.
Jag har trots öppnat worddokument knappt skrivit ett ord. I alla fall inte ett som fått stanna när jag tryckt på sparadisketten. Men ganska många som fått möta deleteknappens hårda öde.
Men jag kan avslöja - de förtjänade det. De var ap-fula. Och såklart skitdåliga. 
Kan inte skylla på bakfylla eller dåligt sov. Jag drack tre öl under hela födelsedagskalaset och under de senaste 24 timmarna har jag säkert vilat 14.  
Däremot blir det massa dåliga blogginlägg. Här används inte delete lika flitigt, även om det bordes.

Kanske borde införa engelska här också, för då verkar det ju definitivt ta stopp.
Jävla guldfisk. Varför kan du inte skriva dina egna repliker?
Ja just, du finns bara i ett spel. Din lyckans ost.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits