Hata webbradio

Jag måste sluta lyssna på P3 webbradio. Jag kan göra en ap-lång lista över låtar jag numera hatar, för att jag lyssnat på dem så mycket. Ibland tillkommer det artister på listan som jag gillar lite grann och det är då jag börjar få nog. Sahara Hotnights till exempel, de är inte så tokiga i måttliga mängder.
Men oftast är där Idolkillar: Danny, Darin, Markus och Ola.*
Jag känner att mina stresseksem i öronen är på väg tillbaka. Och det beror inte på engelska quests utan tidigare nämnda låtlistor. Det suger.


* Måns är inte inräknad. Jag avskyr ju den där work of art-låten men själva Måns är bra.
Och jag vet, jag är inte ensam om att tycka det. Jag är i gott sällskap av ungefär alla kvinnor mellan 25-47. Och säkert ett gäng bögar. Och så Mari... ;)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits