Koder

Ångest. Jag har så många nya koder & lösen i mitt huvud att jag glömt bort dem alla.
Portkod hem, portkod jobb, inloggning hit & dit, öppna dörren kod, jobbmobil pin and so on.

För några veckor sen fick jag en riktig black out vid minuten och glömde den kanske viktigaset koden av dem alla - den till visakortet. Jag tog ett djup andetag, slöt ögonen och tänkte inte på några siffror utan rörelserna som görs när jag trycker på de där snuskiga knapparna. Det funkade, jag fick pengar men koden var fortfarande försvunnen från min hjärna. Nu är den tillbaka men portkoden hem till lägenheten ger alltid sinnesförvirring. Det kallas kortslutning och jag känner mig blåst.

Jag skriver små hemliga lappar som göms här & var och D hjälper mig med ramsor för att minnas. Alldeles nyss höll jag på att inte komma in i bloggen. Jag skrev in mitt postnummer som lösen...
Så om jag försvinner vet ni varför.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits