Kul kommentarer

Åh. Jag läser i Smålandsposten, tidningen som varje morgon under min uppväxt låg på frukostbordet. Jag brukar surfa in där några gånger i veckan för att uppdatera mig om hembygden.
Idag står det en snabb skrift om Igelön. Mer kommer tydligen imorgon enligt artikelförfattaren men tonen är allvarlig och kommunalrådet är till och med upprörd. Det handlar om pengar, uppköp och naturreservat. Om tvångsinlösen och länsstyrelsen. Läget verkar vara allvarligt.
Sen ser jag att artikeln har kommenterats. Något som faktiskt inte är särskilt vanligt i smp's nätupplaga. Till och med två kommentarer har skrivits. Den första är från signaturen "fd moderat" som inte vill att kommunen ska slösa skattepengar på stället.
Den andra är från "FG": Igelön? Varför låter det som en otrevlig plats?

Varför är kommentarer roligare att läsa än själva artiklarna...?


Kommentarer:
Postat av: Roockstar

Hej! Han hade en fyra i svenska. Inte helt oväntat ;P

Postat av: Ullis

Klockrent ju :)

2007-09-05 @ 15:47:57
URL: http://ullis.bloggagratis.se
Postat av: åsa

Ullis: kanske kommentarerna inte rä roligare än artiklarna med de ger liksom lite mer djup i frågan =)

2007-09-05 @ 16:03:13
Postat av: Fish

Skaffa er ett liv, det finns att köpa svart. :)

2007-09-30 @ 19:14:11

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits