Om favoriter & snittblommor

Jag gillar mina sparade favoriter på hemdatorn betydligt mer än på jobbdatorn. Hemma är de fint organiserade och liksom sparar det bästa till sist. Ni vet - man går igenom de tillagda bloggarna, är kanske på nummer fem i listan och sneglar lite neråt, ler i mjugg och vet att snart - snart kommer det något bra!
Vilka ni är som ligger längst ner kan ni ju fundera på ;)

Shit, gjorde jag nyss en smiley...?
som sagt, jag är småsjuk och inte vid mina sinnens fulla bruk.


Ikväll eller alldeles snart ska det åkas till Västra Frölunda och gå på födelesedagskalas.
Vi funderar på att köpa en blomma också till killen som fyller 25.
Jag tror inte att han bryr sig men det känns lite bättre för oss...?
En snitsig snittblomma.
"Åh tack. Precis vad jag alltid önskat mig!"

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits