Telefontid

Jag försöker nå mina päron per telefon, det går dåligt.
Antar att paps har telefontid nu, och jag måste säkerligen ställa mig i kö. Han brukar ha många på sin lista. Det kan ta tid.
Jag ville ju mest bara säga hej. Berätta att jag överlevde personalfesten där en galenskapare uppträdde. Han påstod att man skulle ha husvagn och att det ska va' gött å leva. Det var det, tills drinkbiljetterna tog slut och jag tappade bort min kollega bland 300 kostymkillar. Kände inte direkt för att leta efter henne så jag traskade hem. Klokt val.
Det innebar i förlängningen att jag var hyfsat fräsch igår då jag träffa Elin!
Även om det var längesen sist var allt som vanligt. Med henne och med oss. Vi är stabila.
Det är skönt att veta.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits