Veckans tips!

Jag trodde först att det var ett skämt. Jag fick titta både en och två gånger och bokstaverade det högt för D.
Det var i ICAs tidning Buffé som annonsen fångade mitt intresse och idag surfade jag in på Abbas sida för att se om det verkligen var sant.
Och där - blått på vitt - fick jag det bekräftat. Kalles kaviar finns nu också med banan.

Titta så fint Kalle kikar fram ur skalet! Och blinkar lite med ena ögat...

image40
- När vi tog fram Kalles Randiga med Banan var tanken att hitta en ny smakvariant efter lanseringarna av Kalles Randiga och Kalles Randiga med Ägg. Vi testade många varianter, och när vi smakade kombinationen med banan var valet självklart. Det är överraskande gott, säger Jenny Smith, marknadschef på Abba Seafood.

Kommentarer:
Postat av: jyrgnet2

den Är god!!

2007-10-01 @ 17:52:33
Postat av: åsa

På allvar? Seriöst? Verkligen?
Nä. Det går inte...
Hej Jyrgnet förresten ;)

2007-10-01 @ 20:56:01

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits