Cement, 5 poäng.

Kycklingrulle på lunchen med solen och J som sällskap. Helgen kan börja sämre. Och sluta sämre också för den delen. Tidigt måndag morgon far jag nämligen till Köpenhamn för kundmöte med ledande företag inom den danska cementindustrin. Jag skojar inte. Kan bli hur kul som helst? Kan också bli hur förvirrande som helst då danskarna påstår att de kan svenska eftersom de tittar på svensk teve. Det betyder också att de tror att vi kan danska och ser på dansk teve. Räck upp en hand alla som gör/kan det.
Och sen att jag inte är så värst insatt i cement, mineraler och plattformar är väl en värdslig sak?

D ska på svensexa i helgen. Får väl se om han kommer hem till 14:00 på söndag då ännu ett ruckel ska inspekteras. Jag ska läsa. Och dricka en öl. Och ta en snabbkurs i danska och en 5 poängs intensivkurs i cement. Hallelujah.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits