Disgusting

Jag som varit så noga. Så försiktig och aktsam.
Smörjt och kletat, krämat och fyllt varenda por med fuktighetsåtergivande medel.
Tydligen hjälper det inte, mina armar ser ut som en öken. Torrt skrafs ligger i lager och när jag skakar lite så snöar det hudflagor i tangentbordet. Fräscht. Jag ser ut som en fisk med fjäll. Som ett hus med flagnad målarfärg. Kanske har jag gått ner tre kilo på grund av floss? Som jag sedan går upp igen med ett tjockt lager lotion.

Igår grillades årets första kåååv. Jag & D firade en artikel om honom, drack varsin folköl och tittade på katter som parade sig. Sämre onsdag kan man ha?

Och så en annan
rolig artikel. "Ryds Hem och Samhälle menar i sin skrivelse till Arne Karlsson (kommunalrådet, red. anm) att varje modernt samhälle har en allmän toalett. Således borde det även i Ryd finnas en toalett för turister och andra besökare utifrån."
Och så avslutar föreningen med: "De menar också att toalettbesöken bör vara avgiftsbelagda."
Det är vad jag kallar BRA SKIT MED SMÅLAND.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits