Hästar & hasch eller klorin & klänningar

Finally, tvåochenhalvveckas ledigt börjar NU.
Och tvättiden för två timmar sen. Jag har rivit ut ungefär hela min garderob för inspektion. Förresten haffade jag kanske seklets snyggaste klänning på en loppis i söndags. En vit monroe-grej. Jag nästan dog.
Sen kom en butikinnehavare/medelålders grogghagga med blå kajal i halva ansiktet, och sa att det hade varit hennes. När hon var tjugo och vägde 45 kilo. Historien upprepades cirka fem gånger i olika versioner. Jag vill inte tänka på det som hänt i den klänningen och måste nu gå och köpa klorin för att bleka bort minnena. Hon informerade också om ett särskilt klädställ i affären där hennes exoutfits hängde, jag kastade ett öga på MIDJEkorta skinnkjolar och sa tack men nej tack.

Alltså, packa pappas kappsäck.
Ni kan studera
sagan om hästen "Latawnya, the naughty horse learns to says NO to drugs" så länge. Mycket lärorik och pedagogisk. Missa inte det inledande avsnittet om författaren.
"Tack Gud".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits