Nuts & bolts

Forkert betyder fel. Mangler = saknar och gentages är upprepas på svenska. Från danska då. Gårdagen var fylld med sol och trevliga män som Sören, Carsten och Ulrik. Fast det lät ju mer som Soörreen, Kaastin och Ooulrick. Fast i bilen hem försökte kollergor vända det trevliga till snusk. Och att jag sagt screw och inte alls menat skruv, fast det gjorde jag såklart. Jag sa också Nuts & bolts 16 gånger varav jag de två sista förklarade att jag var jävligt trött på dem och fanns det inga roligare exempel? (här kommer screw in i bilden).
Vi försökte också ta en kaffe när vi väl kom fram på morgonen, men på café i Köpenhamn serveras mest gammalt blask i termos även om föreståndaren med små röda ögon deklarerade: "de e frisgt" och resterande kunder stirrade hålögt genom cigarettrök på dagens första öl. Klockan var halv tio. Vi gick till ett annat ställe.
Känns också ganska fint med 6 timmars flex till förfogande. Men det blir senare, nu ska här jobbas. Cement för hela slanten. Och imorgon lite brasa. Och innan dess ett huskik. Vi har inte gett upp men jag besparar er detaljerade redovisningar från helgens visningar. Inte värt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits