rESfeBer

Jag ringer runt till nära och kära för att säga adjö. Resfebern har satt in och jag tänker på hur jäkla onaturligt det är att fara flera timmar i luften på tusentals meters höjd. Jag kommer dö och jag vill bara säga bloggen - jag gillar dig.

Jag har desinficerat klänningen. Jag har plockat fram alla mina skor och insett att jag inte har några. Jag har druckit ett glas vin och oroat mig över linsvätska på planet. Jag har köpt tidningen Filter och gör mitt bästa för att inte tjyvläsa den i förväg. Jag lyssnar på Laakso och vill skriva en låt likt Norrköping innan jag dör. Jsg får magont, ser tre minuter på House och mår sedan ännu sämre. jag lägger mig i sängen rakt över all packning och ringer till bror för att beklaga mig. Han är oförstående och tycker att jag är en klenis. Jag säger att jag är stark, lägger på och tycker lite mer synd om mig. Etc. i all evighet. Amen.  

Och Flin, du får mitt wii OM du lovar att ta väl hand om kattisarna.
För kom ihåg vad Viking säger om karma...

Kommentarer:
Postat av: Mari

heeeejdåå lilla hjärtat. se till att hitta en dator i djungeln.

Postat av: Ullis

Åååååh vad sköööööönt. I love Thailand. Ha det bäst!!

2008-04-08 @ 16:15:18
URL: http://gullisullis.bloggagratis.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits