...

Jag hade elva kilo till övers i min packning så jag tänkte ta hem han här:

Han var strandens snyggaste kille efter D, och förgyllde mina soltimmar. Men istället köpte jag en litenliten pengabörs som packades ner i min storastora resväska och i eftermiddags landade vi återigen på svensk mark. Kaaaalmar.
Och åt den godaste kebaben på hemstoppet i Emmaboda, lite ironiskt va?
Nu då? Fortfarande i Småland men förhoppningsvis i stan igen framåt fredag.

Och så lite personliga meddelanden.
MARI: Vi hörs när jag är i Götet?
TESS: Vi planerar och försöker få ihop det till maskeraden. Vet ej ännu om det lyckas. Återkommer snarast.

Kommentarer:
Postat av: Mary

jaaaaaaaa!!!!!

old numbers still work!

Postat av: Tess

Åh,åh,åh, åh, åh! Jag håller tummarna och tårna och allt annat som kan hållas för tur. (Hmm....)

Hoppas hoppas hoppas!

2008-08-08 @ 11:17:09
URL: http://vikankalladetmittliv.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits