...

Såja. Nu hemma i lägenheten och firar D's framgång med drinkar av taxfreesprit. Klart att det är skönt att komma bort men man kommer inte undan med att det är fint att komma hem. Och vi har ett fint hem, det insåg jag idag när nyckeln vreds om om citronträden hälsade oss välkomna med fem nya centimetrar. Nu lyssnar jag på musik via datorn och spontandansar i köket. Tänk vad lite cointreau kan göra.
Förresten är det festival i stan och jag skulle gärna ta några danssteg där också men går det köpa biljett nu? 
Annars kan jag spendera morgondagen med att förklara Orups storhet.
Förresten, säkraste tecknet på att man haft semester, mina naglar är så långa att jag knappt kan knappra på tangenterna. Inte cointreaus fel alltså. Vi säger så.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits