...

Det börjar så fint, ungefär som i gymnasiet när man köpte kalender och kollegieblock i början av terminen och sa till sig själv: Nu ska det vara ordning och reda här.
Sen, halvtid så är allt utspritt, rörigt och nästan oförståeligt. Likadant med mina projektdokument. De heter konstiga förkortningar, innehåller siffror som kan ses som datum eller versioner och ligger överallt och ingenstans.
Och så frågar nån: "Var är texterna till sluttestet?"
eller: 
"Feedbacken till frågorna, har du dem?"
Jag svarar: "Jadå, vänta lite" och börjar svettas...
På något märkligt sätt lyckas jag till slut finna rätt grejer och tänker förmanande till mig själv: "Nästa gång, DÅ ska det vara ordning och reda här!"
Mmm, yeah right.  

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits