Livets mening

Jag sitter och funderar på om jag möjligtvis skulle läsa en liten kvällskurs nu till hösten? Vore väl kul att åter träda in i tentor och tweedkavajers värld? Så nu plöjs utbudet igen, än så länge har jag hittat Fornkyrkoslaviska och The Matrix - filosofiska frågor (Kursen är en introduktion i klassiska filosofiska frågor med utgångspunkt i filmen "The Matrix"). Jag har redan några obskyra kurser i mitt bagage. Vad sägs om Rysk 1800-talsprosa eller runologi? I Karlstad fanns den fina kursen "Livets mening 5 poäng", ångrar bittert att jag aldrig tog den, för då hade jag ju inte behövt sitta här och vela.

Annars är Skottland bokat. Vi funderar på om det är värt att hyra bil, för våra egna livs skull? Att köra på vänster sida är inte min starka sida...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits