MEDDELANDE TILL DE SOM BRYR SIG

Egentligen vill jag inte vara sådan här,
men det enda jag egentligen önskar mig när jag fyller år är detta:

För er som har lite problem med att förstå mina konstnärliga alster, ska jag förklara. Allt för att inga missförstånd ska uppstå. Det där är en sån där söt liten hund med spiralig hals som man sätter i bilen, förslagsvis framme vid stora rutan och som sedan gungar och svänger med huvudet i takt som man kör. En sån vill jag ha! Inget annat.
Idiot tänker ni, tänk om hon får 67 stycken. Nej, så många presenter räknar jag inte med, men skulle det bli tre stycken är ingen gladare än jag (särskilt inte D...) för då har jag en hel armé att sätta i bilen. Hurra.

SLUT PÅ MEDDELANDET.

Kommentarer:
Postat av: Flin

Så skönt att du är tillbaka och skriver i din blogg igen...har saknat det!

2008-08-15 @ 10:46:43

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits