Schh... säg inget

När katten är borta dansar råttorna på bordet.
I det här fallet är D katten som tittar på bio med pojkvänner och jag är råttorna som precis har plockat fram datorn här hemma efter att redan ha arbetet nio timmar och tänkte köra några till. Men sen, när klockan slår 21.15 så kastar jag mig i soffan med tevespelet och låtsas att jag spelat till mig nintendotummar när han kommer innanför dörren. I själva verket består svullnaderna på fingrarna av redigerandetryck på sista liret av danskmanus.
Så det så. Men säg inget till D, han blir så arg när jag jobbar extra...

Kommentarer:
Postat av: Flin

Och du säger att jag jobbar för mycket på mitt jobb, kanske du ska ta och tänka lite på det egna jobbande fröken?

2008-08-26 @ 21:02:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits