Oh no!

D har hittat Kunskapskanalen fastän jag försökt gömma den på kanalplats 89. Nu är det enbart konstiga djurdokumentärer eller religionsdiskussioner som gäller, inte tevespel eller Seinfeld-avsnitt, för regeln "direktsändning" går före råder i vårt hushåll. Sen har jag dåligt samvete efter att ha satt dit "våra" reklamutdelare. Någon gång i månaden ringer deras chefer(?) för att kolla om vi under helgen har fått blad från Siba eller Toys'r'us. Jag orkade inte minnas och sa tvärt nej till rösten i telefonen. Hon sa: Jasså, det menar du och jag kände att nästa samtal ifrån henne skulle gå till en fjortis som sparar surt förvärvade reklamutdelarpengar till en nytt ps3. Vilket han nu aldrig kommer kunna köpa för att jag indirekt gett honom kicken, typ. Livet är hårt.

Kommentarer:
Postat av: Tess

Haha, jag kan se framför mig hur det gick till när han hittade den. Du stod i köket, alternativt satt vid datorn. Så ropar D från vardagsrummet, lite uppspelt: Men Åsa, kolla, vi har kunskapskanalen!

Visst var det så, visst var det så, visst var det så? =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits