..

Jag är på jobbet klockan åtta eftersom jag försöker göra det till rutin att äta frukost framför julkalender. Går bra än så länge. Jag längtar efter min spotify-inbjudan som ska komma idag, en tidig julklapp av kollega liksom. Och så längtar jag till så där strax efter sju då katten varit hos doktorn och de precis sagt: såja, nu är hon frisk igen.
Annars vill jag mest dricka glögg och spela tv-spel - ända fram till påska,

Update1: må så vara att jag är sist med spotify - men måste säga det ändå - fy farao vilken grej!
Update 2: Ja Flin, jag tyckte att det var någon bekant över julkalender-Klas. Mycket lik min bror - check.

Kommentarer:
Postat av: Flin

Visst ser Clas i julkalendern ut som storebror?

2008-12-04 @ 10:00:44
Postat av: Tess

Nej Åsa, du är inte sist på Spotify. Tänk dig att jag, jag nöjesjournalisten på en av sveriges största tidningar, inte har spotify än. Inbjudan mottages tacksamt om du får någon sån när du väl har access.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits