...

Vår säng är skitstor. Det är en sak som jag upptäckt under min vecka som tillfällig ungkarl. Och jag minns att jag klagat på D som har en förmåga att kravla över så att jag får en femtedel av kanten samt lägga tunga armar över mig så att jag ser ljus i tunneln och knappt kan andas på nätterna. Då har jag gnällt, tryckt armbågar och slängt katter i väggen. Nu tvingar jag djuren under täcket för att känna mig mindre ensam. Rivsår är bättre kyla.image105

En annan sak jag upptäckt är alla grejer man kan äta direkt ur paketen för att spara disk. Glass, mjölk och juice. Diskmaskinen är okörd och där står en ensam kniv och intorkade kaffekoppar sedan helgen. Ikväll tillkommer säkerligen ett vinglas men jag fortsätter med fast föda från kartong. Pizza och På Spåret.        --->
Men in med nya soffor och ut med veckans ovanor. På måndag blir det husmanskost med blivande make. 
Jag saknar dig!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits