Do the math

Först känns det som om man inte gjort något.
Sen tänker man efter och jodå, lite hände i helgen i alla fall:

1. Träff med Tess.

2. Discobowling. Jag gjorde 2 strikes (eller en, den andra blev en spare - men grejen är att jag fick ner alla käglor på en gång - två gånger...) Jag är hyfsat nöjd med min insats. Särskilt med tanke på att jag senast och enda gången bowlade på en friluftsdag i åttan med syslöjdsfröken. You do the math.

3. Respekt för att kolla schlager. Tess hade redan förhandstippat och hon gjorde ett bra jobb. Krogen tog festivalen på allvar och erbjöd Carola Häggbiff och Glasse Holm. Stor stark sa jag.

4. Taxi hem till tevespel och Bacardi. Chaffisen spelade nigeriansk musik som handlade om bensin. 16 gånger bättre än Christer.

5. Vid 03 var vi färdigspelade och gäster åkte mer taxi. Vi dog i sängen och vaknade 13 dagen efter.

6. Släpa gammal soffa, flytta andra möbler, äta potatismos och sedan kolla på collegefilm. Bakis på riktigt.

Ny vecka, nya tag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits