Förresten...

...jag har syndat. Jag har porrsurfat på hemnet och drömt mig bort bland hus och miljoner.
Planerat och möblerat, byggt om och byggt ut i mitt huvud.
På söndag finns risken att jag racar ut till Landvetter och kollar in ett av objekten för mina snuskiga fantasier. 
Det är faktiskt billigt och jag misstänker att den anseliga summan beror på järnvägen som ligger bakom knuten. Den står det dock inget om i annonsen. Där står saker som:
visst renoveringsbehov finns... 
Men hey, vad är lite godstågsskakningar i väggarna när det finns trägolv, guldiga tapeter och en öppen spis? I alla fall i ett av rummen, resten verkar ha heltäckningsmatta ;)

image106

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Det här är något OT, men jag är skyldig att berätta. Jag fick nämligen för mig att googla på mitt eget namn och av någon härlig anledning kom din blogg upp. Det visade sig att du har nämnt mig (aug 07) i samband med ett Fantomen-ordspråk som jag hittat på. "När Diana befaller lyder Fantomen." Och visst. I början av nittiotalet nångång hade jag in en teckning i Fantomen-tidningen som illustrerade detta. Du säger vidare i din blogg att den stora frågan är "vem är Göran Frilund?" Well, here I am. Så nu var det utrett :D Göran, Nykarleby, Finland.

2008-02-02 @ 07:42:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits