I love you, tomorrow

Jag brukar gilla kostymdraman och äktenskapshysteri a'la Jane Austen. Men nu får det vara nog. Jag såg Hugh Grant tidigare i veckan för "reklamen" om Förnuft och känsla på 2:an, men så här 2,14 in i filmen  har han ännu inte uppenbarats. Inte vad jag märkt i alla fall, så det blir endast en biologiärare av fem på den. Kan också vara för att jag fastnat i små meningslösa spel via expressen. Jag bildar fina rader med chuzzles och hoppas på att vinna över tyska kvinnor i 40+-åldern. Jag tror att det är en enkel match med med rödvin i magen och med deras skill verkar det vara svårare än anat. Kort sagt - jag förlorar. Men som säkert Lotta Engberg säger: Otur i spel - tur i kärlek. Imorgon kommer D hem!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits