Kakor och hjärtan

Förtydligande: Kakan är alltså min mamma. En förkortning av moderkakan men hon gillar inte riktigt förleden, tycker visst att det låter lite vulgärt eller nåt? Nu har jag ett annat förslag, äppelkakan! Hon gör nämligen världens bästaste äppelkakor. Och det passar ju jättebra ihop med pappa päron?

Ojoj, jag har massa att göra. Kan inte sitta här och skriva om frukter på arbetstid.
Men måste berätta, när jag var på Coop Nära i morse för att köpa lunch så var det extrapris på findus färdigmat, 20 spänn - som hittat eller hur. Det bästa var dock hur de saluförde varorna: Perfekt till alla hjärtans dag! stod det i ett rött pappershjärta.
Mikromiddag imorgon alltså - romantiskt eller vad?


Kommentarer:
Postat av: Kakan

Fegis! Vågar Du inte tala om vad jag brukade kontra med när Du kallade mig moderkakan?

2008-02-13 @ 19:54:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits