Rädsla och potentiell fobi?

Så här ligger det till. Jag får inte shoppa solkläder till Thailandsresan innan jag tagit de där jäkla sprutorna. Idag SKA jag släpa mig till någon slags dropin-mottagning. Jag är inte särskilt rädd för att ta sprutor, jag brukar nämligen försöka utsätta mig för potentiella rädslor innan de blir fobier.
I högstadiet fick jag tandställning och knatade till tandläkaren en gång i månaden ungefär. Det gjorde mig hyfsat immun mot den där skräcken med röntgenplåtar och sugande rör långt ner i halsen.
Jag ger blod för att hålla mig a'jour med nålstick och röda vätskor. Ja just det - bidra till dem som behöver blod också såklart...
Once and a while kör jag lite extra slirigt på nysnön för att uppdatera mig om bilens halkkunskaper (Ja, D + bror; jag hör hur ni skrattar ända hit men det räknas visst att bromsa in liiite hårdare vid rödljusen).

Så, jag har gett mig veckan ut.
Lyckas jag inte ta dem innan dess är jag fan inte värd att fara till Thailand.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits