...

Jag lovade mig själv och mitt sällskap under måndagskvällen att:
Göra saker som gör MIG glad - oftare!


Och i hemlighet lovade jag mig själv att bli lite snyggare.
Asså, bara för att man fått en ring på fingret behöver man inte sagga ner sig totalt. Jeans, sneakers och t-shirt är inte så hett i längden. Jag tänkte mig lite citychickt och världsvant elegant fast ändå inte så utstuderat & stylat.
Bra början där, men hur jag ska skrida till verket är ännu oklart. Rester av mellandagsrea funkar nog inte. Mmm. Som jag säger, så länge man är medveten om sina problem behövs de inte åtgärdas akut...
Men i april far vi till Thailand, och då ska jag i alla fall ha tränt upp ett par snygga ben. 

Nyår var förresten fint. Oj vad det small på Götaplatsen.
Men gårdagen var nästan ännu bättre, den spenderades på bakisvis fast helt utan bakylla.
Film, tevespel, gamla rester och Ronja Rövardotter räckte långt.

PS: Jag hatar fortfarande Birk samt all dialog i filmen.
"Jag tål inte dina händer på min kropp"
- vilken normal 11-årig kille säger så till sin rövarmamma?


Kommentarer:
Postat av: Tess

Hallå! Stopp och belägg!?!?
Vaddå ring på fingret? Något du inte har berättat?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits