...

Aldrig har jag sett så många filmer på ett dygn som det senaste dygnet. Jag har en tendens att somna men med nya stora teven är det nästan omöjligt (nästan, för jag slumrade emellanåt vid tretiden i morse).
Idag gav jag Hugh Grant en ny chans. Innerst inne gillar jag honom men vill inte riktigt erkänna det. Precis som med biologiläraren i Skottland. För övrigt var/är de väldigt lika. Eller, de snackade/snackar engelska med brittisk accent.
Music & Lyrics. Fyra biologilärare av fem möjliga.
Vem kan motstå en man vid en flygel med en egenkomponerad sång just till DIG?
Och ja, jag grät. Eller så var det allt sken från den stooora teven som skavde i mitt öga.

Kommentarer:
Postat av: Mary

fullständingt lysande och underbart.
/din copyvcat

Ps. Borde jag svarat på detta i min egna blogg eller hur var det!?


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits