Dilemma...

Idag är det fredag. Det betyder snart två dagars ledigt.
Jag var aldrig såhär besatt av helgerna på mitt förra jobb - vad säger det om mitt "nya" jobb?

Hur som helst, var en sväng på Åhlens under lunchrasten och nu uppstod ett dilemma, ett svårt val, en smärre livskris. Jag känner nämligen en obeskrivlig längtan att gå dit efter jobbet igen och gräva fram ett par schyssta jeans för halva reapriset i jättehögen med små byxor. Men något säger mig att min storlek finns där långt nere. Bara jag gräver tillräckligt djupt så ger det utdelning.
Men - nu har jag lovat att svansa förbi Tennisshoppen och hämta D's två badmintonrack som JAG lämnade in för omsträngning tidigare i veckan. Strax efter fem ska jag vara där. På heden. Så byxor kommer antagligen att köpas av någon annan... Om inte, nej. Det var inget.

Så var vi där igen - orättvist är bara förnamnet.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits