Rykten och ögonskugga

Luften på kontoret är knastertorr. Öken liksom - rakt i ögonen.
Det ger mig missprydande rodnad runt ögonfransar och svider lite.
Om man kisar kan man tro att:
A - jag spelar med Popsicle.
B - jag är en heavy user av ljusröd ögonskugga.

Det ryktas om öl här på jobbet. Jag tar min rodnad med mig & kollar läget i köket snart.
Flera rykten som florerar är att det är lönedag idag? Att det är fredag, att D lämna mig för jobb i Jokkmokk en hel vecka med start i övermorgon, att jag tycker det ska bli ganska skönt att vara ensam och att min bror nästan blev krossad av en lastbil i veckan, att en ny storm är på ingång, att jag djupt ångrar ickeköpet av den där guldklänning eftersom det dykt upp ett tillfälle som har klädsel: finklänning (fast med smiley efter?) och slutligen att jag inte varit på toa sen åtta i morse...
Det ni!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits