work out.

Du bloggar dåligt säger Flin.
Jo, nu är det faktiskt så att jag jobbar på mitt jobb, för ovanlighetens skull. Jag lyssnar på en kvinna som utbildar i ett datorprogram och textar det hon säger.
Ibland känner man verkligen att man gör skillnad?

Och så Grammis igår, det bästa är att spana in de som inte vinner?
Jag skrattade högt åt Mange Schmidt  när han försökte se oberörd ut. Och jag rynkade på näsan i samförstånd när Säkert! inte fick fler priser än hon fick. Jag ville stänga av när Petter demonstrerade mot Kent och så tycker jag nog att Salem blev lite överskattad. Eller så har jag bara glömt hur bra han är?
Bäst var nog i alla fall Carl Bildt. Så stel och så fruktansvärd kavaj.
Men kul på något obegripligt sätt...? 

FÖRRESTEN1: Efter snok på Aftonbladet såg jag en fin bild på en galaklädd Bildt-familj. Hans dotter ser ut att vara typ 17 och heter Gunnel! Det var väl inte särskilt schysst att döpa henne till va? Gunnel. Jag vet inte ens hur man uttalar det namnet...
FÖRRESTEN2: Så, Takida är svenskar?? Jag trodde typ de var tyskar. Man lär sig något nytt varje dag.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits