...

BRA saker med att vara sjuk:
- Man får äta glass till middag.
- Man kan titta på "Hem till Gården".
- Man kan spela lite tevespel.
- Man får tycka synd om sig.

DÅLIGA saker med att vara sjuk:
- Man svettas, andra sekunden fryser man.
- Man kan inte andas.
- Man har oförklarligt ont i knäna. 
- Man förlorar typ 1000 spänn.
- Man orkar inget av det där braiga.

Jag har legat med glansiga ögon i soffan hela dagen och TÄNKT på att äta glass och köra räserbil. För att göra det på riktigt orkar jag inte. Jag pallar inte ens tycka synd om mig, så då förstår ni hur illa det är. Med tre alvedon i kroppen klarar jag att sitta lite framför datorn. Nu är tiden ute. Aj sa knäet.

Kommentarer:
Postat av: Mary

:( Get well pump!

Postat av: Tess

Men vännen, inte vara sjuk...! Stackars stackars. Skickar krya på dig kramar och hoppar att du snart är frisk nog att iaf äta glass och allt det braiga. Kram.

2008-07-10 @ 20:51:31
URL: http://vikankalladetmittliv.webblogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits