Lillhagen nästa?

Det finns en gatumusikant i Brunnsparken som påfrestar mitt psyke till den grad att jag kommer få spendera min semester på Lillhagen (lokala gökboet).
Vi snackar om en östtant i huckle med plastflöjt. Hon spelar inte. Hon bara andas i pipan, vilket ger ett monotont ljud som hon verkar kunna hålla på med i timmar.
JAG BLIR GALEN.
Nu har jag ändå stängt fönstret men flöjten låter fortfarande i mitt huvud. Kanske är hennes affärsplan att driva folk till vansinne, att få folk så upprörda att de betalar massa pengar för att hon ska sluta spela!
Jag är nästan beredd på att gå ner och köpa flöjten för en femhundring.
Nästan...


Kommentarer:
Postat av: Tess

Du kan väl vänta med att åka dit tills efter helgen i alla fall... =)

I morgon kommer vi! Åker från Sthlm vid halv två-två. Ringer dig på fm eller på vägen. Puss å kram!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits