Pretty please?

Jag vet inte jag. Förutom att det är söndag, jag har kört bil, handlat kattsand, ätit brunch och varit litelite bakis. Fast i omvänd ordning. Möhippan var okej, den halvan jag var med på men det blir så himla tydligt att det inte är "mina" vänner utan att jag är på köpet. Jag gillar dem, en och en, men inte lika mycket i grupp.  
Och när vi kommer till utestället där svensexan också "råkar" husera, får vi stränga förhållningsorder om att INTE umgås med killarna (hej igen mellanstadie!). 
Det första jag gör är att spela blackjack med en ölyr D.

Väl hemma har jag jobbat, blundat i soffan och ätit jordgubbar. Vill inte ha måndag imorgon. Vill ha lite mer helg. Snälla Gud, det är inte mycket jag begär, bara att du drar tillbaka klockan lite?

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits