Sol, semester och ond bråd död

Såklart att inte bloggen är glad när jag inte är glad, det säger ju sig självt?
Ska dock försöka rycka upp oss.
Ibland önskar jag nästan att jag var som Rosing...
Men bara ibland och endast nästan (ler).
Långhelg igen, denna gång med bröllop och vi närmade oss också tanken på att fara ut med båt på söndag. Ända tills jag kom ihåg varför den inte ligger i vattnet förräns nu. Den tar nämligen IN vatten och jag är inte särskilt sugen på att dö i helgen.
Även om mitt arbetsliv suger och det sägs att drunkningsdöden är den bästa av dödar.

Folk börjar gå på semester. Så verkar även solen och det fina vädret ha gjort.
Hoppas att de har firat klart bakom molnen tills det är min tur?
Jag kan verkligen behöva lysa upp min tillvaro.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits