Sommartider hej hej

Imorse upptäckte jag att Västtrafik byt till sommartidtabeller. För en vecka sen!
Spårvagn nummer 2 som jag förbannat måndag till fredag för dess senkomst, finns inte längre. Det förklarar ju en del?
Så nu är det 20 minuter mellan varje vagn, ungefär så lång tid som det skulle ta mig att gå till jobbet...

Fotboll igår då, jag har inget att säga förutom att jag & D verkligen inte är några entusiaster. D var förbannad på  latmaskar och jag gjorde ordlekar med ryska efternamn. Där var nivån och jag viskar lite tyst: skönt att det över.
Skulle jag sagt det högt hade jag antagligen fått stryk här på jobbet.
Folk påstår: "Fotboll är inte en sport, det är kultur".
Jag säger: "Det viktiga är inte att vinna utan att delta". Sen får jag springa...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits