Success?

Okej, min nye och redan gamle, amerikanske chef sa till mig att "tuffa" till mig.
Han är före detta marinsoldat så effekten var liksom dubbel på just amerikanskt navyspråk. "Sir, yes sir" svarade jag med en honnör (i min fantasi).
Men jag tog till mig det. För jag vet ju det, även om jag under en halvtimme på halvkass engelska försökte argumentera för att man inte ska behöva spela spel (och då snackar vi inte dataspel) på jobbet.

Och sedan kastade jag bort allt (min nya tuffa attityd)
när jag svarade på hans "hejdå-nu slutar jag"-mejl med denna bild:


Vilket så klart är supercheesy men har en ännu större betydelse om man vet hur och vad vi jobbar med just nu. Men framför allt är det lite roligt på ett ironiskt vis...
som såklart inte går att förklara. Så jag sätter punkt här. 
.
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits