Öl och bröl

Gah. Klockan är snart halv två och jag har inte fått mycket gjort. Om två timmar tar jag tåget till Halmstad för att närvara vid en halv möhippa. Vi ska tydligen titta på fotboll, känns inte så tjejigt och möhippigt. Alltså öl istället för rosé, bröl istället för fnitter men också tjugo hunkar i små shorts så vi får nog så att det räcker? Någonstans på andra sidan stan sitter svensexan, dricker öl och brölar och tittar på killar i shorts.
Först ba: Åh, ska ni ha samma helg men då ska vi INTE ses... Halmstad är ju sådär stort och jag hoppas i smyg att vi ses på Mårtenson i natt. så jag kan pussa på D så där som vi gjorde när vi träffades för första gången.
Mmm. Det gör jag.
Nu ska jag se vad som finns/inte finns i min garderob. Och dammsuga, det ser ut som om det finns småsmå katter överallt i vår lägenhet. Det gör det inte, det är bara håren från de vi redan har.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits