...

Tomten kom aldrig. Kanske för att jag visste att deadline inte var förräns idag. Men ofta försöker jag lura mig själv för att bli effektivare, det funkar så där. Idag har jag dessutom antecknat på handen igen. Jag och kvinnliga kollegor på jobbet ska springa vårruset och det kostar pengar. Som jag ska sätta in på ett bankkonto men hela tiden glömmer, kanske för att jag inte är så sugen på jogging? Och imorse när jag gick över spårvagnsrälsen tänkte jag:
Jag är en sån där som lätt skulle kunna gå ut med olika skor på fötterna.
En stövel och en jympadoja liksom. 
Kan konstatera att semestern är välbehövlig.

Men först till Småland för att lämna katter.
Fast allra först döda mina darlings (i texterna då) och möta deadline.

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Men åh! Hoppas att du får en tres fantastique semester! Jag är grymt avundsjuk, och har fortfarande inte listat ut vad jag ska göra på min ledighet. Ett nytt alternativ har dock dykt upp på listan - flytta.

Postat av: åsa

Tess, flytta är nära nog alternativet "bygga ett
hus". Och med det menar jag ett stort GRATTIS till lägenheten!

2008-03-28 @ 12:53:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits