Dåliga odds

Ok, det sägs att folk är oskyldiga tills motsatsen bevisats.
Jag har verkligen verkligen försökt att tänka positiva tankar, likt dessa: De är inte så dumma som de ser ut eller Till och med en idiot skulle klara det. Nu visar det sig att de är dummare än idioter och dessutom ser jäkligt illa ut. Jag kanske kan trösta mig med att: De får skylla sig själva men någonstans finns ändå det där i bakhuvudet: Du får städa upp den här skiten.

Fast det är svårt att bli nedstämd när bästa (och enda) systern är på besök.
Just nu sover hon i vårt datarum och jah tror att katter hoppar på dörren och hoppas på att få komma in & mysa under hennes täcke.
Igår introducerade jag henne för wii och jag tror hon fastnade.
Ja ba: Du kan ju åka in till stan i morgon så kan vi mötas upp efter jobbet. Eller så kan du ju va hemma och spela tevespel?
Ho ba: Vi ska väl shoppa sen i helgen va? Så jag tror hon kommer spelaspelaspela.
Och sist , men inte minst, kom vi fram till att oddsen att överleva som får i Brorsmåla är ganska dåliga. Typ 40-60.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits