Schnåland

Vet ni? Jag tror Ullis satte fingret på avbefolkningsproblemet i landsbygden.
I alla fall i min bygd.
Ullis frågar: "Hånglar de klart på uteställena? ingen action jackson hemma alltså?"

Jag svarar: Nej, man hånglar sig nöjd och sen åker man solidariskt med i taxin hem eftersom den är förbeställd och redan betald. Småland schmåland snåland. Action jackson får man bara om man antingen flyttar utanför kommungränsen eller nöjer sig med en gammal klasskamrat?



Förresten, ingen bot på bilen! Måste vara mitt karma som satt in?
(Psst... Micke, vad har du egentligen gjort i dina tidigare liv?)

Kommentarer:
Postat av: Micke

Jag måste ha varit bödel i något av mina tidigare liv. Men jag tycker Karma kan vara lite schysst och se vilken hygglig kille jag har blivit i detta liv, men det fungerar kanske inte så.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits