Ska bara ta lite på topparna...

Flin har farit. Och helgen har flugit förbi.
Vi gjorde kanske bara hälften av det jag planerat, mestadels stöp på grund av kvinnobesvär och en inbillad fluss? Fast samtidigt gjorde vi fina systersaker ändå. Igår klippte jag hennes hår. Och imorse när jag kontrollerade topparna såg det för jäkligt ut så jag plockade fram saxen trots att jag redan var halvvägs genom dörren till jobbet med jacka & skor. Gjorde i alla fall ett klipp och kastade testen i sopen. Hoppas att det blev bättre. Sen hann jag jobba en timme innan hon ringde och sa: "Nu är jag i Nordstan och snart går tåget hem till Småland." Så jag rusade ner för tre trappor och kramade kramade lite till. Och bet ihop och tänkte: "Bara två veckor till..."

Föräldrar brukar tjata tata om att deras barn är det sötaste som finns. Jag VET att jag har den finaste Flinen i världen.


Det här är Flins hår, sett bakifrån:

image114


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits