Slipsen och flugan är tagna

Gah, jag skrev ett långt och fint inlägg om hur flitig jag varit idag. Att jag var färdig en hel halvtimme innan deadline trots konstiga siffror i mystiska dokument och en jätte-chokladmuffins-med-vanilj-inuti. Är det karma eller kanske jante som skojar med mig lite?
Du skall icke tro att du är någon.
Okej då, tar väl vagnen hem och hoppas innerligt att västtrafikmannen som ropar i Brunnsparkshögtalare utanför mitt fönster inte har dåliga nyheter om min linje. Och imorgon susar vi till småland med kattisar = kräksång.
Och så har det blivit en hel hop med lamm. Vi döper ju efter ett klädtema i år. Strumpan och socken samt Slipsen och flugan är klara. Men sen då: Knappen, Scarfsen eller kanske Luvan? Olle?

Jag anser mig även ha bloggat för hela helgen idag, så vi ses på måndag! So long.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits