Hala skosnören

Idag har jag ett sånt där halt skosnöre. Fattar ni vad jag menar, ett sådant som hela tiden halkar ur sin ögla och är oknuten. Jag har knutit och knutit, säkert sju gånger redan och försökt med dubbelknut eller att stoppa ner tåtarna i skorna. Inget hjälper, den löses upp igen. Och igen.
Så chansen att jag kommer snubblande hem ikväll är stor.
Och då är det skosnörernas fel. Inte ölens... Bara så att ni vet.

PS Tess. Du är ju en av de flitigaste kommentatorerna så du är redan förlåten. Ha så kul på Schlager!! Jag tror jag hejjar på Norge...?

Kommentarer:
Postat av: Tess

Neeeej! Inte Norge. Vad som helst förutom Norge. Låten är pisstråkig, och dessutom är de väldigt elaka mot Sverige. Frankrike, där har vi en bra låt.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits