Special price

...for you my friend?
HUSBILEN ska bort.

Och ja, jag har tydligen en husbil, men inte så länge till. Och nej, jag är inte särskilt intresserad av husbilar men om man får en så tar man emot den, eller hur?
Och eftersom den står på mig är det jag som ska sälja den, enligt D.
Fair enough tänker jag men nu när intresserade börjar höra av sig och ställa konstiga frågor är jag inte lika säker?
En ba: "Vad är utväxlingen i bakvagnen?"
Ja ba: "Jag får återkomma..."
Sen inser jag att mannen bor i Borlänge, det är ganska långt att köra för en snart 30-årig husbil?

Det här kan bli spännande.

PS Kakan, jag har alltså hittat bilder och det du skulle hjälpa mig med. Men tack ändå.

Kommentarer:
Postat av: Flin

Vilken rolig annons! Vad är en porta potti?

ovanligt snygg inredning?

2008-05-22 @ 10:12:17

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits